.

.

سایت خبری طلوع گناباد

فرماندار گناباد در جلسه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت که در محل جهاد کشاورزی این شهر برگزارشد گفت:فرهنگ ایثار وشهادت از سال 61 هجری از  صحرای کربلا با ایثار طفل 6 ماهه ودختر سه ساله ابا عبدالله با همه وجود  اغاز شد ودر  جامعه  مشعشع گردید وانقلاب اسلامی ایران هم  با تاسی در این مسیر نورانی قرار گرفت وتا کنون پیروزیهای مهمی کسب نموده است.

صفایی افزود:توجه به خانواده شهدا وایثارگران باید به عنوان یک شاخصه در جامعه باشد وبا تکریم خانواده این عزیزان قدر دان  انان باشیم .

وی گفت فرهنگ  چیزی نیست مگر همان رفتار و کنش افراد جامعه که باید این رفتارها در جهت اصلاح جامعه باشد که متاسفانه در برخی از اینها مثل  فرهنگ  کار وتلاش وفرهنگ جمع گرایی وتعاون کمتر کار شده است .

فرماندار گناباد برگزاری یادواره شهدا را امری پسندیده ومناسب دانست ودر عین حال تصریح کرد این یادواره ها نباید  تکراری و متکثر باشد زیرا ممکن است نتیجه منفی در جامعه داشته باشد . در این جلسه اعضا پیشنهادات خود را ارایه نمودند . حامد زاده رئیس بنیاد شهید گفت :با فراخوانی که انجام شده از بین 400 خانواده شهید  25 شهید در حوزه فرهنگی فعالیت داشته اند که بنا شد یادواره شهدای  هنرمند در اسفند ماه  همزمان با هفته فرهنگی شهرستان  برگزار گردد .همچنین به منظور جمع اوری کمک های مردمی مقرر شد یک حساب ویژه  جهت کمیته ایثار وشهادت  باز شود تا افراد خیر وایثارگر کمک های خود را به این حساب واریز نمایند . در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت از72 هزار ایثار گر استان  1113 نفر    متعلق به شهرستان گناباد می باشند که از این تعداد 150 نفر از کارکنان جهاد کشاورزی گناباد می باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 23 آذر 1392برچسب:یادواره شهدای هنرمند,شهدای گناباد,گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com